Labubu Bebek'in Yükselişi, Şirket Hisselerini Zirveye Taşıdı!
Çin merkezli oyuncak lideri Pop Mart International Group Ltd., dünyada ilgi çeken Labubu bebeklerine artan talep doğrultusunda üretim kararı aldı. Bu durum, şirketin hisselerinin güçlü bir gelir elde etmesine katkı sağladı.

Çin merkezli oyuncak üreticisi Pop Mart International Group Ltd.'nin hisseleri, CEO Wang Ning'in şirketin yıllık satış hedeflerini rahatlıkla aşabileceğini belirtmesi ve yeni bir mini Labubu bebek modelini tanıtmasıyla birlikte Çarşamba günü son dört ayın en büyük artışını gösterdi. Salı günü yayınlanan rapora göre, 2025'in ilk yarısında gelir, önceki yılın aynı dönemine oranla %204 artarak 13,88 milyar yuana (1,93 milyar dolar) ulaştı. Net gelir ise %397'lik bir artışla 4,57 milyar yuana (632 milyon dolar) yükseldi.

2025 yılı itibarıyla yurtdışı satışlarının Çin'in iç pazarını geçeceği ve Kuzey Amerika satışlarının bu yıl içerisinde Güneydoğu Asya'yı geride bırakabileceği öngörülüyor. Pop Mart ürünleri, genellikle Batı pazarlarında Çin’e nazaran daha yüksek fiyatlarla satılıyor ve bu durum daha büyük kâr marjları yaratıyor. Şirket, Mart ayında gerçekleştirdiği açıklamada 2025 yılı boyunca anakara dışında ek olarak yaklaşık 100 mağaza açma planlarını duyurmuştu.

Pekin merkezli bu şirket, global büyüme stratejisinde hızla ilerlerken Batı pazarlarında, özellikle Amerika Birleşik Devletleri'nde popüler kültür ikonu haline gelen peluş oyuncak Labubu'ya duyulan dünya çapındaki ilgiden faydalanıyor. Keskin dişlere ve sivri kulaklara sahip bu minik canavarların rağbet görmesi, kısmen şirketin birçok ürününde uyguladığı, merak uyandıran kapalı kutu ambalaj yöntemi ile ilişkilendiriliyor.